Zmiany w obsłudze klientów
Od dnia 1 grudnia 2021 r. (środa) do odwołania, wprowadzone zostaną w funkcjonowaniu Urzędu Miasta i Gminy Otmuchów, polegające m.in. na ograniczeniu bezpośredniej obsługi interesantów.
Realizacja spraw niecierpiących zwłoki i szczególnie pilnych odbywać się będzie:
Telefonicznie 77 431 50 16/17,
Z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej (za pośrednictwem poczty e-mail na adres: umig@otmuchow.pl lub za pomocą portalu E-puap: adres skrzynki /UMOtmuchow/SkrytkaESP,
Osobiście, przez złożenie dokumentów w skrzynce podawczej zlokalizowanej w holu urzędu.
Obsługa interesantów odbywać się będzie w punktach obsługi na holu – po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Kasa urzędu będzie czynna z ograniczeniami pandemicznymi – odstęp, maska i dezynfekcja.
Zalecamy aby płatności regulować na rachunek bankowy:
Bank BGŻ BNP Paribas S.A., nr konta: 13 1600 1462 1841 8547 2000 0001.