Zrób zdjęcie, zgłoś problem – PhotoAlert w Głuchołazach

Straż Miejska w Głuchołazach testuje nowy system zgłaszania interwencji – PhotoAlert. Polega ma on na bezpośrednim przesłaniu zdjęć do systemu informatycznego obsługiwanego przez strażników.
PhotoAlert to system, który umożliwia mieszkańcom przesłanie zgłoszeń o zagrożeniach, wypadkach czy innych sytuacjach kryzysowych w przestrzeni publicznej za pomocą zdjęć.
Zgłoszenie interwencji przebiega intuicyjnie – po połączeniu się telefonicznie z dyżurnym pod numerem telefonu 77 40 92 105 lub 77 40 92 106 osoba dzwoniąca i chcąca zgłosić interwencję zostanie zapytana o zgodę na przesłanie zdjęć obrazujących dane zgłoszenie. Na numer telefonu osoby zgłaszającej zostanie wysłany SMS ze specjalnym linkiem do strony Photoalert z logo przedstawiającym herb Głuchołaz i Order Uśmiechu. Po kliknięciu w ten link otworzy się w telefonie okno wskazujące na możliwość wykonania zdjęcia lub kilku zdjęć (ewentualnie dodania zdjęć wykonanych wcześniej) i następnie ich wysłania. Zostaną one zapisane automatycznie w rejestrze zgłoszeń Straży Miejskiej wraz z lokalizacją zdarzenia – wyjaśnia głuchołaski magistrat.
Zdjęcia można przesyłać w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Głuchołazach.