Komunikat NysaNet

Chcielibyśmy poinformować, iż w wyniku ostatnich zmian w bazie danych RIPE DB wystąpiła sytuacja, która tymczasowo wpłynęła na geolokalizację naszych zasobów IP. Zamiast poprawnego oznaczenia kraju jako PL, w niektórych bazach GEOIP wyświetla się UA. Sytuacja ta jest również związana z ogólnym problemem niedoboru adresów IPv4 na świecie.
Zaznaczamy, że większość usług GEOIP prawidłowo wyświetla naszą geolokalizację (PL). Niemniej jednak, w niektórych przypadkach mogą pojawić się niedogodności w korzystaniu z usług zależnych od dokładnego określenia kraju.
Aktywnie pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji we wszystkich bazach GEOIP. W przypadkach krytycznych możemy zaproponować zmianę adresu IP na adres z innej puli, gdzie taki problem nie występuje. Prosimy, aby takie przypadki zgłaszać pod nr BOK, mailowo na [email protected] lub kontaktować się z nami bezpośrednio przez messenger.
Dziękujemy za Państwa zrozumienie i cierpliwość. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić stabilność i wysoką jakość naszych usług.
Z poważaniem,
NysaNet sp. z o.o.





