OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY OTMUCHÓW
Zgodnie z § 12 Rozporządzenia Rady Ministrów z 16-05-2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U z 2020, poz. 878) informuję mieszkańców, ze Urząd Miasta i Gminy w Otmuchowie realizuje zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom z zakresu:
rejestracji stanu cywilnego,
ewidencji ludności i dowodów osobistych,
pomocy społecznej,
świadczenia usług komunalnych,
decyzji o warunkach zabudowy zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
ochrony środowiska – decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji oraz na wycinkę drzew i krzewów,
zgody wodno prawne,
zgoda na zajecie pasa drogowego lub zlokalizowania urządzeń w pasie drogowym
Ze względu na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa interesantom i pracownikom zadania będą realizowane przy minimalnym kontakcie osobistym. Dokumenty ww sprawach należy dostarczać do UMiG Pocztą Polską, pocztą elektroniczną lub do skrzynki podawczej w holu urzędu.
Wizyty osobiste wyłącznie na holu z zachowaniem barier i odległości w punkcie obsługi i po telefonicznym uzgodnieniu terminu w godz. pracy urzędu tel: 774315016, 774315017, 774315321, 774315255