Reklamacja za nieudane wakacje
Wakacje trwają w najlepsze. Dla wielu z nas ten czas oznacza wyjazdy oraz korzystanie z różnych usług turystycznych. Inspekcja Handlowa informuje co zrobić w przypadku niewykonania lub nieprawidłowego wykonania usługi przez organizatora.
W trakcie wyjazdu czy imprezy turystycznej może się zdarzyć, że niektóre świadczenia nie są wykonywane zgodnie z umową. W takim przypadku uchybienie warto zgłosić jak najszybciej.
Może się zdarzyć, że jedziemy do hotelu gdzie miał być basen, a go nie ma lub jest nieczynny. Miał być piękny widok a mamy widok na ścianę sąsiedniego budynku. Zastrzeżenia możemy zgłaszać i reklamować już na miejscu, u rezydenta lub operatora wycieczki. Jeśli oni nie uwzględnią reklamacji warto zgłosić się do Inspekcji Handlowej. Każdemu pomożemy i udzielimy porady – mówił Paweł Nakonieczny, Opolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej na antenie Radia ONY Nysa.
Reklamacja powinna zawierać wskazanie uchybień w sposobie wykonania umowy oraz określenie żądania. Do reklamacji warto dołączyć dokumenty lub zdjęcia, które potwierdzają okoliczności, na które się powołujemy.
Mogą zdarzyć się też sytuacje, że konsumenci kupią wycieczkę u operatora zagranicznego. My jesteśmy w regionie przygranicznym, więc operatorzy np. z Czech również oferują wycieczki zagraniczne. Wtedy jeśli będziemy mieli problem to pomocą służy Europejskie Centrum Konsumenckie – dodaje Paweł Nakonieczny.
fot.
Zobacz także: Korzyści z używania notatników reklamowych w budowaniu wizerunku firmy