Są pieniądze na usuwanie azbestu
Informacja dotycząca uzyskanej dotacji z NFOŚiGW oraz z WFOŚiGW w Opolu na zadanie pn.: „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Otmuchów – w roku 2022”
W ramach ogólnopolskiego programu finansowania przedsięwzięć zgodnych z „Gminnym programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest” ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu obejmującego swoim zakresem demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest, Gmina Otmuchów otrzymała na podstawie umowy dotacji Nr 209/2022/G-42/OZ-ZOA/D z dnia 27 lipca 2022r. dotację na zadanie pn. „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Otmuchów – w roku 2022”.
Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 28.576,42 zł brutto. Dotację do rzeczywistych kosztów brutto otrzymano w wysokości:
* 13.833,75 zł – 48,41% ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
oraz
* 13.833,75 zł – 48,41% ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
W ramach realizowanego zadania unieszkodliwionych zostało 39,525 Mg wyrobów zawierających azbest.