Skuteczna reklama wizualna dla Twojej firmy. Oto kilka porad

Zainwestowanie pieniędzy w popularną metodę marketingową nie jest sztuką. Takim mianem warto określić prowadzenie działań promocyjnych, jakie charakteryzują się największą skutecznością w docieraniu do potencjalnych Klientów. W ostatnim czasie bardzo dobre opinie zbiera marketing wizualny, umieszczany przeważnie na otwartej, zewnętrznej przestrzeni. Jak wykorzystać tego typu trend, aby być stuprocentowo zadowolonym z efektu? Postaramy się krótko podpowiedzieć, na co warto zwrócić uwagę przy tworzeniu outdoorowych komunikatów. Zapisz nasze porady!
Dopasuj nośnik reklamy, który najlepiej pasuje do Twojej firmy
Nie wszystko, co powiązane z outdoor marketingiem, musi od razu być synonimem najwyższego poziomu skuteczności w docieraniu do potencjalnych Klientów. Zwłaszcza, jeżeli nośnik nie będzie dopasowany do charakteru prowadzonej przez Ciebie działalności. Od razu mała podpowiedź: za dedykowaną i najlepszą formę wykorzystywania kasetonów reklamowych uznaje się np. gabinety lekarskie, stomatologiczne, ośrodki fizjoterapii czy inne placówki stacjonarne, jakie mogą umieścić nośnik bezpośrednio nad własnymi drzwiami. Trójwymiarowe logotypy, ledowe litery bądź także podświetlane neony stanowią już o wiele bardziej uniwersalne rozwiązania. Polecamy Ci jednak w pierwszej kolejności odbyć specjalistyczną konsultację u doświadczonego producenta. Pomoże on dobrać najbardziej optymalne rozwiązanie, ukierunkowane na estetykę, skuteczność oraz wysoki poziom konwersji z tytułu takiej inwestycji.
Zadbaj o projekt nośnika. Co może zostać uznane za prawdziwe faux pas?
Jeżeli mówimy o nośnikach marketingu wizualnego, oczywistym wydaje się być przestrzeganie najważniejszych zasad projektowania tego typu rozwiązań. Powinny one bezpośrednio nawiązywać do prowadzonej przez Ciebie firmy. W końcu to dla niej mają ściągać potencjalnych Klientów, prawda? Jeśli nie będziesz wykorzystywać brandowej kolorystyki, zwyczajnie wykopiesz pod sobą duży dołek, w jaki nie sposób nie wpaść. Podobnej klasy faux pas będzie brak wykorzystania logo czy stworzenie komunikatu promocyjnego, jaki wymaga zbyt dużego zaangażowania po stronie przyszłych odbiorców. Ci przeważnie poświęcają zaledwie 5 sekund na zapoznanie się z nośnikiem. To czas, w jakim potencjalny Klient powinien otrzymać informacje o realizowanych usługach, chwytliwym haśle marketingowym oraz ewentualnie o adresie siedziby bądź sklepu. Wszystkie inne newsy traktuj jako zwyczajnie niepotrzebne. Zdaniem ekspertów z firmy veraco.pl, takie rady są niezwykle uniwersalne, bowiem sprawdzają się w zdecydowanej większości reklamy stricte wizualnej. A przecież listę najpopularniejszych nośników znasz już z poprzedniej części naszego artykułu.
artykuł sponsorowany
Zobacz także: Banery reklamowe – praktyczne rozwiązanie dla działań promocyjnych
Zobacz także: Koszty w firmie – 10 wydatków, które możesz legalnie odliczyć (a o których nie pomyślałeś)





