Unieszkodliwienie azbestu
Informacja dot. uzyskanego dofinansowania z WFOŚiGW w Opolu na zadanie pn.: Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Otmuchów w roku 2018”
W ramach naboru wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć zgodnych z gminnym programem usuwania azbestu i wyrobów azbestowych na terenie województwa opolskiego ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu, Gmina Otmuchów otrzymała na podstawie umowy dotacji Nr 65/2018/G-42/OZ-ZOA/D z dnia 23 sierpnia 2018r. dotację na dofinansowanie zadania pn. „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Otmuchów w roku 2018”. Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 58.871,45 zł brutto. Planowana kwota dotacji do rzeczywistych kosztów brutto wyniesie :
- 85% pochodzi ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska Opolu oraz
- ze środków budżetu Powiatu Nyskiego oraz Budżetu Gminy Otmuchów
W ramach realizowanego zadania planowane jest osiągnięcie efektu rzeczowego i ekologicznego polegającego na unieszkodliwianiu nie mniej niż 122,826 Mg odpadów.