Zadbaj o optymalizację strony – przebudowa zgodnie z zaleceniami Google
Zadbaj o optymalizację strony – przebudowa zgodnie z zaleceniami Google
Nierzadko w dzisiejszym internecie zdarza się, że natrafiamy na witryny, które pod względem projektu i estetyki przypominają ćwiczenia z HTML odbywane w gimnazjum. Za niechęcią przedsiębiorców i firm dysponujących przestarzałymi WWW stoi najczęściej przekonanie, że sprzedaż internetowa i tak nie zacznie liczyć się w słupkach sprzedaży ich branży oraz nie przyczyni się do rozpoznawalności przy dużej konkurencji w sieci. Naturalnie naprzeciw tym problemom wychodzą inne działania marketingowe, jednak każde z nich musi zostać oparte na dobrze przygotowanym serwisie.
SEO – zmiana, która wyjdzie na zdrowie marce
W artykule podpowiadającym, jak wykonać optymalizację strony, a więc dostosowanie jej do zaleceń wyszukiwarki Google, na pierwszym miejscu powinniśmy zbadać zagadnienie złego wyglądu witryny. Najczęściej web deweloper ze znalezionej przez nas interaktywnej agencji w przeciągu dni lub godzin w konsultacji z nami sprawi, że szablon zyska zgodny z trendami urok i funkcjonalność. Te dwa aspekty są konieczne, jeżeli pragniemy zaapelować do szerokiej rzeszy odbiorców. Badania i eksperymenty pokazują, iż to właśnie estetyka strony decyduje o tym, jak długo na niej pozostaniemy. Co do funkcjonalności zaś, budowane dziś serwisy bez wątpienia muszą zawierać elementy takie jak formularz kontaktowy, live chat bądź sprawne moduły umożliwiające korzystanie z oferty marki. Wszystko w duchu dobrego doświadczenia odbiorcy (UX).
Kiedy już naprawimy wygląd i design, przychodzi pora na kwestie techniczne, w branży określane po prostu jako technical SEO. W jego ramach specjalista przyspiesza ładowanie się strony oraz poprawia organizację elementów kluczowych dla przyciągnięcia klienta z wyszukiwarki. Będą to oczywiście meta opisy i tagi, a w ostatnim roku również dane strukturalne wyświetlane na stronie SERP – wyników wyszukiwania. Fachowcy postarają się też o odpowiednie certyfikaty techniczne oraz nie mniej ważną responsywność szablonu – dzięki niej użytkownicy sprzętu mobilnego będą cieszyć się intuicyjnym przeszukiwaniem naszej wizytówki bądź działalności e-commerce (na podstawie: https://afterweb.pl/).
Lepszy start z kampanią w Google Ads
Wszystko to, o czym mówiliśmy powyżej jesteśmy w stanie naprawić opierając się o usługę audytu SEO i późniejszej optymalizacji, która zaś staje się pierwszym elementem w skutecznym pozycjonowaniu. Oprócz przeobrażania oblicza naszego serwisu musimy niekiedy pomóc mu dobrze wystartować, idąc na skróty do listy TOP 3 w wybranych zapytaniach. Narzędziem idealnym do tego typu akcji okazuje się Google Ads – platforma z pomocą której zorganizujemy dynamiczną kampanię linków sponsorowanych. Dopóki zaś za jej sterami zasiadać będzie profesjonalista, możemy być pewni pożądanego efektu przy niskim nakładzie finansowym.
Zobacz także: JAKI GROWKIT NA POCZĄTEK?