Zmiany w organizacji pracy Urzędu Miasta i jednostek
Od piątku 13 marca wszystkie budynki urzędu zostaną zamknięta dla swobodnego poruszania się klientów.
Z uwagi na zagrożenie zakażeniem koronawirusem, w trosce o zdrowie klientów i pracowników wprowadzamy ograniczenia kontaktów osobistych z pracownikami Urzędu.
W celu załatwienia spraw prosimy o kontakt, mailowy, telefonicznych za pośrednictwem platformy EPUAP, PEUP. Wykaz kontaktów dostępny jest na stronie internetowej Opola oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Liczymy na Państwa wyrozumiałość. Działania podejmujemy w trosce o Państwa i nasze zdrowie.
ZASADY:
- Budynek Ratusza:
a) ruchem pracowników i potencjalnych klientów kieruje ochrona obiektu,
b) klienci będą mogli złożyć w Kancelarii Ogólnej lub w Biurze Obsługi Klienta, niezbędne pisma po odnotowaniu w rejestrze ich wejścia przez ochronę (kancelaria ta funkcjonuje dla budynków: Ratusz, ul. Budowlanych, ul. Sienkiewicza, ul. Koraszewskiego, ul. Żeromskiego,
c) klienci będą mogli załatwić niezbędne sprawy w USC w p.1 po odnotowaniu w rejestrze ich wejścia przez ochronę,
d) w szczególnych przypadkach ochrona przywoła pracownika z konkretnej komórki organizacyjnej do udzielenia informacji klientowi przy wejściu. - Budynek Pl. Wolności:
a) ruchem pracowników i potencjalnych klientów kieruje ochrona obiektu,
b) klienci będą mogli złożyć niezbędne dokumenty w punkcie kancelaryjnym zorganizowanym przy wejściu głównym (punkt kancelaryjny funkcjonuje dla budynków: przy pl.Wolności, ul. Krawieckiej, ul. Piastowskiej, ul. Sempołowskiej, ul. Damrota),
c) kasy zostają zamknięte, do dyspozycji mieszkańców pozostają wpłatomaty w Ratuszu i w budynku na pl. Wolności,
d) klienci będą mogli załatwić niezbędne sprawy w Referacie Komunikacji po odnotowaniu w rejestrze ich wejścia przez ochronę oraz otrzymaniu przepustki, ruch klientów za przepustkami odbywał się będzie rotacyjnie (tzn.jeden klient dopuszczony do referatu, po załatwieniu sprawy i zdaniu przepustki może wejść dopiero następny klient),
e) Klienci załatwiający sprawy w SO będą wpuszczani pojedynczo, wejściem od ul. Zwierzynieckiej, po wpisaniu do rejestru wejść,
f) w szczególnych przypadkach ochrona przywoła pracownika z konkretnej komórki organizacyjnej do udzielenia informacji klientowi przy wejściu. - Budynki ul. Budowlanych, ul. Sienkiewicza, ul. Żeromskiego, ul. Piastowska:
a) ruchem pracowników i potencjalnych klientów kieruje ochrona obiektu,
b) w szczególnych przypadkach ochrona przywoła pracownika z konkretnej komórki organizacyjnej do udzielenia informacji klientowi przy wejściu. - Budynki ul. Damrota, ul. Koraszewskiego, ul. Krawiecka, ul.Sempołowskiej , ul. Ozimska:
a) zostają zamknięte,
b) na wejściu udostępniony zostanie numer telefonu pod którym możne się skontaktować ewentualny klient w celu uzyskania informacji.
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych prosi o ograniczenie wizyt
- Kontakt z Miejskim Zarządem Lokali Komunalnych w Opolu i załatwianie spraw wyłącznie drogą telefoniczną, mailową na adres mzlk@mzlk.opole.pl bądź za pomocą tradycyjnej poczty. Wykaz telefonów dostępny jest na stronie internetowej MZLK: www.mzlk.opole.pl,
- Korespondencję kierowaną do Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych można również pozostawić w specjalnie przygotowanych do tego celu i oznakowanych urnach znajdujących się na parterze przy wejściu do budynku oraz na VIII i na IX piętrze w siedzibie jednostki przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu.
Miejski Zarząd Dróg zamknięty dla swobodnego poruszania się
- W celu załatwienia spraw prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny, za pomocą platformy EPUAP, PEUP oraz listownie.
- Wszystkie dane kontaktowe są dostępne na stronie www.mzd.opole.pl.
źródło: opole.pl