Jak wygląda obsługa klientów w otmuchowskim urzędzie?
Przed wybuchem epidemii ludzie musieli znać rozkład urzędu, poszczególnych pokoi i wiedzieć kto za co odpowiada. Koronawirus spowodował znaczne zmiany w obsłudze. Jak wygląda to obecnie?
Czasy kiedy urząd działał tylko „na telefon” na szczęście już się zakończyły i możemy osobiście odwiedzić budynek. Jednak w obecnym reżimie sanitarnym możemy wejść tylko na hol zlokalizowany w parterze budynku.
Wszystkie sprawy są realizowane na bieżąco. Mieszkańcy wchodząc do budynku urzędu obsługiwani są na parterze – wówczas pracownik albo prowadzi do biura albo załatwia sprawę „od ręki”. To wszystko przyśpieszyło cały proces załatwiania spraw w urzędzie.
Jak Woźniak, burmistrz Otmuchowa
Jednocześnie np. w przypadku braków w dokumentach – klient jest od razu o nich informowany i można je uzupełnić.