Informacja dotycząca Programu „Czyste powietrze”
Osoba fizyczna, która zamierza złożyć wniosek o przyznanie dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej lub Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu „Czyste powietrze”, musi posiadać zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego. Wniosek o wydanie takiego zaświadczenia należy złożyć do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Otmuchowie.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich, uprzejmie prosimy o to, by sprawy, które nie wymagają osobistej wizyty w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Otmuchowie, w miarę możliwości załatwiać drogą e-mail lub telefonicznie: opsotmuchow@op.pl , 77 4390755
Więcej informacji można uzyskać na stronie:
http://www.opsotmuchow.pl/n,informacja-dotyczaca-programu-c…