PKS Nysa wdraża aplikację „Kiedy przyjedzie”
PKS Nysa wdraża aplikację „Kiedy przyjedzie”. To rozwiązanie ma znacząco ułatwić życie pasażerom oczekującym na autobus. Bowiem jak zaznacza prezes Beata Juralewicz zdarzają się przecież różnego rodzaju opóźnienia na trasie.
Spółka powiatowa informuje o pilotażowym wdrożeniu systemu dynamicznej informacji pasażerskiej działającego
w oparciu o serwis internetowy kiedyPrzyjedzie.pl. Dzięki niemu możliwy jest dostęp do rzeczywistych odjazdów naszych autobusów z dowolnego przystanku sieci komunikacyjnej.
Z serwisu można obecnie korzystać na kilka sposobów:
- odwiedzając stronę internetową pksnysa.kiedyprzyjedzie.pl.
W oknie wyszukiwania należy wpisać nazwę żądanego przystanku, jego numer lub też po powiększeniu obszaru mapy wskazać interesujący nas przystanek. Godziny odjazdów są dostępne po wciśnięciu przycisku „pokaż odjazdy”. Ikonka widniejąca w kolumnie „odjazd” oznacza, że mamy do czynienia z prognozą, uwzględniającą opóźnienia związane z aktualną sytuacją drogową i związane z nią opóźnienia. Uaktualnianie prezentowanych prognoz przyjazdów autobusów dla wybranego przystanku odbywa się automatycznie co 15 sekund. W drugiej z zakładek można z kolei znaleźć teoretyczny rozkład jazdy w rozbiciu na tabliczki przystankowe na dowolnie wybrany dzień;
- instalując na telefonie aplikacje mobilną
dostępną dla telefonów komórkowych z systemem operacyjnym
Android: Google Play, Windows Phone: Microsoft Store, iOS: App Store